[u]http://heika-love.cool.ne.jp/troubled_windows.html[/u]
播放的時候可以按螢幕,每次的結果都會不一樣喔
來源:創漫留言版
幾好笑ga~~^^
滿好笑的~~!
但是要等好久喔…
美中不足~~
不過還是謝謝大大分享
疑似回鍋(?)
不過反正是好動畫,就別在意那麼多了(笑)
==
神崎拓郎。,
你係咪玩野ar~~
係我依度整個攻略~~
D圖又唔知講咩~~
唔該你唔好再整其他無聊野~~
PLX~~
等其他人自己玩la~~
^^"
[QUOTE===『小龍』==]==
神崎拓郎。,
你係咪玩野ar~~
係我依度整個攻略~~
D圖又唔知講咩~~
唔該你唔好再整其他無聊野~~
PLX~~
等其他人自己玩la~~
^^"[/QUOTE]
其實這邊用普通話會比較好…因為不只有香港網友而已…請愛用普通話繁體字..
感謝分享先…
…=口=
win98好像巴爾漢(賈修的玩具)
不錯不錯~~
感謝喔~
還蠻好笑的呵呵
感謝嚕
感覺不錯~~
謝謝分享嚕^^
還蠻有趣ㄉㄟ…
好玩喔謝謝分享龍哥